.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد از زيرآب زنی شهر «زيراب»
متأسفانه تمامي حمايتهاي مديران در استان مازندران از شهرهاي بزرگ است و شهرهاي كوچك مانند زيراب همچنان به فراموشي سپرده ميشوند. با توجه به اينكه نمايندگان شوراي شهر ...

متأسفانه تمامي حمايتهاي مديران در استان مازندران از شهرهاي بزرگ است و شهرهاي كوچك مانند زيراب همچنان به فراموشي سپرده ميشوند.

مهندس قاسم جند، نايب رئيس شوراي اسلامي شهر زيراب، در گفتوگو با بازتاب با انتقاد از عدم رسيدگي به مشكلات شهرهاي كوچك از سوي مديران ارشد دولتي، افزود: امكانات شهري در اين شهر بسيار محدود است و در راستاي حل مشكلات مردم هيچ گونه حمايتي از طريق نمايندگان محترم سوادكوه در مجلس شوراي اسلامي از نمايندگان شوراي شهر به عمل نيامده است.

جند خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه نمايندگان شوراي شهر كه همانند نمايندگان مجلس برخواسته از اراده مردم و در راستاي حاكميت مردم به مردم بوده و نزديكترين حلقه اتصال دولت به مردم ميباشند، اميد است بيش از پيش مورد حمايت نمايندگان مجلس و مديران ارشد دولتي قرار گيرند.

گفتني است، شهر 30 هزار نفري زيراب از توابع سوادكوه استان مازندران است كه با بهره از امكانات طبيعي و قرار گرفتن در مسير جاده اصلي تهران ـ شمال و نزديكي به خط راهآهن، همچنين وجود شعبه هاي دانشگاهي در اين شهر پتانسيل مناسبي براي توسعه بيش از پيش دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 تير 1386
آقای نایب رئیس 2 ماه نشده که اومدند و از وقتی که اومدند دست به تخریب چهره های شناخته شده ی سیاسی و بازاری زده اند. بیچاره نماینده ها، این بار نوبت اوناست. تبریک می گم.
نا شناس 29 تير 1386
آقای باصطلاح نماینده مردم شما که همت انتخاب یک شهردار درست و حسابی نداشته اید اینقدر شعار ندهید،شما که در یک جلسه صراحتآ اعلام کرده اید از مردم رآی نخواسته اید و به مردم بدهکار نیستید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.